Pristatymas
1.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui per 2-3 d.d. po užsakymo apmokėjimo gavimo patvirtinimo, jei prekė yra centriniame sandelyje, kitais atvejais prekės pristatomos per 3-7 d.d. arba per kitą pardavėjo nurodytą terminą.
1.2. Prekių pristatymo būdai
1.2.1. Omniva paštomatais
1.2.2. LP Express paštomatais
1.2.3. Kauno mieste sutartu laiku, ir sutartoje vietoje.
1.3. Prieš pristatydami prekę kurjeriai ar pardavėjo darbuotojai iškilus būtinybei turi teisę susisiekti su klientu ir pasitikslinti dėl tikslaus laiko, kuriuo klientas priims/atsiims pristatomas prekes. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats klientas.
1.3. Tais atvejais kai klientas negali priimti prekių sutartu laiku, jis nedelsdamas telefonu informuoja prekes pristatantį kurjerį ir pardavėją.
1.4. Jeigu kliento nurodytu adresu ir su juo suderintu laiku prekės pristatomos, tačiau klientas nerandamas, klientas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo.
1.5. Prekių pristatymo metu pirkejas ar pirkėjo atstovas įsipareigoja patikrinti prekiu kiekį ir kokybę. Pirkėjas ar pirkėjo atstovas privalo apie prekių pakuotės pažeidimą nedelsiant informuoti Pardavėją, e.paštu: info@4speed.lt
1.6. Visas pastabas dėl akivaizdžių prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti e.paštu: info@4speed.lt . Pretenzijas dėl prekių paslėptų trūkumų klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo.
1.7. Pardavėjas įsipareigoja prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad pardavėjas negali pristatyti prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja klientą.
1.8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas atsirado dėl kliento ar pardavėjo kaltės.
1.9. Pristačius prekes pirkejo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės yra perduotos pirkėjui ar pirkėjo atstovui.