Grąžinimo politika
1.1. Klientui parduotų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis šiomis taisyklėmis.
1.2. Nusipirkę netinkamos kokybės detalę, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 (keturiolika) dienų nuo jos pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.
1.3. Jei detalė netiko Jūsų automobiliui dėl mūsų kaltės, tokią prekę keičiame grąžiname pinigus. Jei prekė netiko dėl Kliento kaltės keitimo išlaidas dengia Klientas. Prekių grąžinimo atveju kai detalė netiko dėl kliento kaltės, grąžinama suma atskaičius kainą už pristatymą. Visais atvejais prekės grąžinimas galimas tik per 14 (keturiolika) dienų nuo jos pristatymo Jums dienos.
1.4. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1.4.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (pakuotė negali turėti jokių pakitimų, negalima pakuotės aprašinėti, tiesiogiai klijuoti etikečių ir kt);
1.4.2. prekė turi būti Jūsų nesugadinta;
1.4.3. prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, pakuotė ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
1.4.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;
1.4.5. prekės nebuvo naudojamos;
1.4.6. išsaugotos prekių vartojamosios savybės;
1.4.7. prekės neprarado prekinės išvaizdos. Pakuotės pakitimai, būtini prekei apžiūrėti, nelaikomi esminiu sugadinimu ar prekinės išvaizdos praradimu.
1.5. Norint aukščiau nurodytais atvejais grąžinti prekę mums atgal, Jums reikia informuoti mus skyriuje „Kontaktai" nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
1.6. Tais atvejais, kai prekės keičiamos ir tokio keitimo metu susidaro kainų skirtumas, Jūs privalote sumokėti tokį kainų skirtumą.
1.7. Pardavėjęs neatsako ir neatlygina jokiu tiesioginių ir netiesioginių kliento nuostolių, kurie atsirado dėl prekės netikimo, išskyrus grąžinami pinigai už netikusią prekę arba ji pakeičiama į tinkančią. Prekės grąžinamos tik pateikus pirkimo dokumentą (bankinio pavedimo išrašą).
1.8. Pirkėjas prekes turi grąžinti pardavėjo nurodytu adresu kartu su prekės įsigijimo dokumentu (pirkimo-pardavimo dokumentu).
1.9 Grąžinant prekes iš užsienio klientas apmoka prekių siuntimo išlaidas.
2.0 Prekė grąžinama atgaliniu adresu registruota pašto siunta.
2.1 Gavus prekę, jei prekė atitinka grąžinimo sąlygas, pinigai grąžinami per 14 darbo dienų.